ثبت برند مبلمان اداری

ثبت برند مبلمان اداری


از جمله ثبت برند‌هایی که در زمینه تجهیزات اداری صورت می‌گیرد، ثبت برند مبلمان اداری می‌باشد. ادراجات‌ها و مکان‌های اداری، دارای رفت و آمد و مراجعه‌کنندگان تقریبا زیادی نسبت به سایر مشاغل می‌باشد. با توجه به اینکه کارمندان اداری مدت زمان زیادی را پشت میزهای خود سپری می‌کنند باید از تجهیزات، صندلی‌ها و مبلمان خاصی برخوردار باشند تا نه در طی کار خسته شوند، و نه سلامتی آن‌ها به خطر بیفتد.

در واقع استاندارد بودن کالاها و مبلمان اداری در فرایند کاری بسیار مهم است در غیر این صورت به سلامت بدن کارمند آسیب جدی وارد می‌شود. زمانی که فردی روی یک صندلی غیر استاندارد می‌نشیند، خیلی زود بدن او خسته شده و کمر آن به دلیل فشار روی ستون فقرات و ضعف عضلات، شروع به درد کردن می‌کند؛ در شدیدترین حالت به دلیل شعف زیاد ستون فقرات، فرد دیگر توان راه رفتن ندارد. 

بازار تقاضای تجهیزات و مبلمان اداری بسیار گسترده است چرا که تعداد سفارش‌هایی که در این عرصه صورت می‌گیرد، برخلاف بسیاری از کسب و کارهای دیگر، بیش از یک عدد است. به همین منظور تولیدکنندگان فعال در این زمینه برای اینکه در این عرصه رقابت از سایرین عقب نیفتند، اقدام به ثبت برند مبلمان می‌کنند.

با ثبت برند، میان محصولات تولید شما و سایر رقیبانتان تنایز و تفاوت ایجاد می‌شود. در واقع ثبت برند، معرف خدمات شما به افراد است که به واسطه آن می‌توانید حسن نیت خود را از ارائه محصولات برای مخاطب مشخص کنید. علاوه بر آن با ثبت برند مبلمان اداری، تمام محصولات و خدمات شما جنبه قانونی گرفته و از این طریق هیچ فردی نمی‌تواند از نام و اعتبارتان به نفع خود سو استفاده کند.

نکات انتخاب برند مبلمان اداری

به طور کلی برای ثبت برند، طرح یا نام تجاری شما باید دارای یکسری شرایط ویژگی‌ها باشد تا بتواند به ثبت برسد. برای اینکه بتوانید برند مناسبی را برای ثبت برند مبلمان اداری خود انتخاب یا طراحی کنید باید نکات زیر را حتما در نظر بگیرید:

  • برند باید کاملا جدید و خلاقانه باشد؛ به بیان دیگر من درآوردنه. در صورتی که تشابهی با برند مجموعه‌ی دیگری داشته باشد حذف می‌شود.
  • برند باید متناسب با کسب و کار شما که همان مبلمان اداری است، باشد. درواقع طرح و نام آن تداعی کننده و بیانگر خدمات شما باشد نه کسب و کار دیگر.
  • نباید در نام آن از واژه‌های توصیف کننده استفاده کرد.
  • در صورت عدم وجود عین نام در طبقه کالای درخواستی،می‌توان از نام‌های چند سیلابی و ترکیبی که شانس بالایی نیز برای ثبت شدن دارند، استفاده کرد.
  • اعداد چه به صورت فارسی یا چه به صورت لاتین قابل ثبت نمی‌باشند.
  • طرح و نام برند نباید مخالف قوانین و شئونات جامعه باشد.

مدارک لازم برای ثبت برند مبلمان اداری

با توجه به حقیقی یا حقوقی بودن شخص متقاضی، ثبت برند مبلمان اداری به دو صورت قابل انجام می‌باشد. در ادامه به مدارک مورد نیاز برای ثبت برند مبلمان اداری می‌پردازیم:

مدارک مورد نیاز ثبت برند مبلمان اداری برای اشخاص حقیقی: 

  1. نسخه کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی 
  2. ارائه کارت بازرگانی در صورتی که در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد.
  3. کپی مجوزهای فعالیتی اعمم از اخذ تاسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب و….
  4. نمونه علامت تجاری در ابعاد 10 * 10 
  5. گواهی امضا 
  6. کد پستی طبق ادرس محل سکونت و محل فعالیت و شماره همراه متقاضی

مدارک لازم جهت ثبت برند مبلمان اداری اشخاص حقوقی: 

  1. نسخه کپی برابر اصل شناسنامه 
  2. نسخه کپی برابر اصل روزنامه‌ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت
  3. فتوکپی انواع مجوز فعالیت مانند جواز تاسیس، پروانه بهره برداری، پروانه‌ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و…
  4. ارائه کارت بازرگانی در صورتی که در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد.
  5. نمونه علامت تجاری در ابعاد 10 * 10 
  6. گواهی امضا دارندگان حق امضا

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.